דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית תוכנית אסטרטגית ותוכנית שיווק באינטרנט 

מאת    [ 21/11/2009 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2083 פעמים ]

בטרם כניסת חברה או ארגון לתוכנית שיווקית מקיפה ברשת האינטרנט, מומלץ להיוועץ עם מומחה בתחום השיווק באינטרנט על מנת ליצור תוכנית אסטרטגית עבור קמפיין הפרסום המבוקש.
תחילה, רצוי להגדיר מהו קהל היעד, לבחור סוג של מודעות (טקסט או באנרים) וכמובן להגדיר היכן ובאילו אתרים ומנועי חיפוש ירוץ הקמפיין. לרוב, מודעות טקסט הכי כדאי לפרסם באמצעות הקישורים הממומנים במנוע החיפוש של גוגל באמצעות תוכנית הפרסום Google Adwords. למומחה בנושא שיווק באינטרנט יש את הידע הדרוש כדי להמליץ מה הכי מתאים עבור העסק שלכם.

עבור עסקים קטנים ובינוניים תוכנית הפרסום במנוע החיפוש באמצעות קישורים ממומנים של Google Adwords תהיה עדיפה על קידום אתרים בגוגל, היות וקידום אתרים בגוגל דורש השקעה גדולה יותר בתקציב עם התחייבות לתקופה מינימאלית של חצי שנה מראש. באמצעות פרסום במודעות ממומנות במנוע החיפוש בעל העסק קובע את התקציב היומי והחודשי וכמה הוא מוכן לשלם עבור הקלקלה על המודעה שלו. ולכן, מומחה לשיווק באינטרנט ימליץ לעסקים קטנים ובינוניים להתחיל עם הפרסום באמצעות הקישורים הממומנים.

עבור חברות מבוססות יותר מומלץ לשקול תהליך של קידום אתרים בגוגל. קידום האתר בגוגל מחייב את העסק בבניית אתר עשיר בתוכן, נוח ונגיש עבור הגולש המתעדכן על בסיס שבועי או יום-יומי. אתרים סטטיים לרוב אינם מתאימים לקידום במנועי חיפוש ולכן כחלק מהתוכנית האסטרטגית לשיווק באינטרנט, מומחה השיווק ימליץ על מעבר לאתר דינמי בעל מערכת ניהול תוכן ומערכת מאמרים וכתבות. יש לקחת בחשבון כי דרושים כתבים שיעדכנו את האתר על בסיס קבוע ויעלו לאתר מאמרים ויעשירו אותו בתוכן - על מנת שלאתר יהיה בסיס עבור קידום האתר בגוגל.

בקשו מהמומחה לפרסום באמצעות שיווק באינטרנט לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית על פי שיקולי התקציב שלכם. תחילה, ציינו בפני המומחה מהו התקציב שלכם עבור קמפיין הפרסום באינטרנט  = על פיו התוכנית האסטרטגית שלכם תבנה. קחו בחשבון שדרושות הוצאות נוספות כגון: תחזוקת אתר חודשית, תשלום חודשי ליועץ המלווה את התהליך, שדרוג אתר האינטרנט הקיים של העסק והוצאות נוספות כמו פיתוח השיווק במדיה חברתית .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב